Duel Masters Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Duel Mastersin viralliset kotisivut
TAKARA TOMY
Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussa
kirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01

» Myynnissä DM-tuotteita
kirjoittaja Latepate64 16.07.23 23:30

» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02

» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55

» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43

» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49

Tapahtumat
Mökkitapahtuma

Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap


Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Xboom3000
Esittele profiilikuvasi I_vote_lcapEsittele profiilikuvasi I_voting_barEsittele profiilikuvasi I_vote_rcap 


Esittele profiilikuvasi

4 posters

Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Tazio95 13.03.18 21:07

Sain idean tehdä tämän topicin Tarinat nimimerkkien takana -topicista inspirioituneena. Ideana on siis laittaa tähän topiciin sinun uusi tai vanha profiilikuvasi ja samalla kertoa mitä se kuva esitää. Lisäksi olisi toivottavaa kertoa, miksi juuri valitsit sen kuvan profiilikuvaksi.

Eli esittele nykyinen profiilikuva, tai uusi profiilikuva, johon olet juuri vaihtanut.

Nykyinen profiilikuvani esittää Gigakailia, joka on Duel Masters -olento. Tämä olento on bongattu DM-05 -setistä sarjanumerolla 26/55. Tämä olento esiintyy myös promona.

Gigakail:

Itse valitsin Gigakailin profiilikuvakseni, koska sen artti ja väritys miellyttävät silmääni todella paljon. Itseäni kiehtoo tosi paljon Gigakailin viekeä ilme. Lisäksi Gigakailin koko olemus on sellainen, mistä pidän kovasti. Olemus on sellainen rento, ihan kuin Gigakail on huolettomana vaanimassa jotakuta.

Mahdollisesti suosikkiarttini Duel Masters -korteista.
Kuva:
Tazio95
Tazio95
Viheliäinen Sadanpäämies
Viheliäinen Sadanpäämies

Viestejä / Messages : 113
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 14.03.18 14:17

Hyvä aihe! Gigakail on korttina nihkeä, mutta sen kuvituksessa on mukavat värit.

Oman foorumiurani alkuvaiheilla Pojossa käytin Bluumia, Technoa ja jopa näiden yhdistelmää profiilikuvanani. Petrova taitaa minulla nykyään olla Pojossa.

Muistaakseni hieman ennen jo tätä foorumia joskus vuonna 2013 huomioni kiinnitti nykyisen profiilikuvanani olevan kortin kuvitus. En heti tunnistanut, mikä kortti oli kyseessä (pelkästä kuvituksesta se voi olla yllättävän hankalaa), mutta tiesin että kyseessä on joku DM-kortti. Lisäksi se oli tyyliltään oikein sopiva profiilikuvaksi.
Kuvitus:

Pidän kyseisen kuvituksen väreistä ja yksityiskohtaisuudesta todella paljon. Kuvitus kuuluu loitsulle Tyranno Link Nova, ja vaikka korttia olen itsekin nähnyt ihan livenä peleissä, niin en osannut sitä heti tuohon korttiin yhdistää. En muista milloin tarkalleen tajusin että Tyranno Link Nova on profiilikuvanani, mutta kun se tapahtui koin pienoisen ahaa-elämyksen. Kortti on minulla nykyään kunniapaikalla kovamuovin sisällä.
Tyranno Link Nova:
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Sademasokisti 15.03.18 12:06

Oi mikä aihe!

Tazio: Gigakail on eittämättä aika viekkaan ja älykkään näköinen olento, niinkuin teikäläinenkin ;D! Kai sulta löytyy promo myös kokoelmista?

ELTP: Toi kuva on ehdottomasti iskostunut mun mielikuvaksi susta varsinkin täällä foorumilla. Eittämättä sopii tohon "Ulottuvuuksien Yliolento" -titteliinkin melkoisen hyvin!
Ja tulipa tarkastettua kortti itsessäänkin samalla ja vaikutti niin siistiltä!

Mulla tosiaan tää itse muokattu Innocent Hunter kuvana, jossa pyrin vähän sellaiseen sateiseen fiilikseen (hmm... mistäköhän johtuisi). Innocent Hunter on meikälle vähän sellainen roolimalli myöskin avoimuudeltaan ja liberaaliudeltaan. Semmonen kuka ei tuomitse, eikä syrji ketään! Yhtä hip & cool mä en kuitenkaan koskaan pysty olemaan kuin hän on... Cool Cool Cool Cool
Sademasokisti
Sademasokisti
Taivaankannen Elementaali
Taivaankannen Elementaali

Viestejä / Messages : 163
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 05.03.2015
Paikkakunta / Location : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 15.03.18 19:17

Innocent Hunter on kyllä tosi sopiva maskotti sulle! Hyvin oot saanut valjastettua sen erilaisiin pakkoihin Cool

Tyranno Link Nova sopii settinsä julkasunkin puolesta hyvin omalle kohdalle, sillä se julkaistiin samoihin aikoihin kun mä aloitin TCG:n, eli lokakuussa 2006.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Zach Hartigan 15.03.18 19:28

Mä en ole ihan varma mistä sain idean etsiä profiilikuvani, mutta vahva muistikuva on elokuvasta nimeltään A.I. - Tekoäly. Siinä lopussa on kuvan kaltaisia humanoideja jotka olivat äärimmäisen kiehtovia. Äärimmäisen upea artwork kuvassa ja pikaisen googlettelun jälkeen löysin sen alkuperän uudestaan. Muita en ole täällä tainnut käyttääkään. Tämän olen valinnut myös siksi, että vaikka niin ahdistavalle kuin maailmankaikkeus tuntuukin niin samalla uskomatonta. Still, i want to believe...
Zach Hartigan
Zach Hartigan
Kaaoksen Kasvatti
Kaaoksen Kasvatti

Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 15.03.18 22:04

Olet selvästi avaruusmiehiä @Zach Hartigan, ja profiilikuvasi aka avatarasi kielii tästä jo pitkälle. Maailmankaikkeus on todella kiehtova.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Tazio95 15.03.18 22:46

ELTP: Hieno profiilikuva kieltämättä! Pitänee joskus hankkia tuo kortti! Tuota kuvaa on nähty niin monta kertaa, että on pakko hankkia itse kortti. Cool

Sademasokisti: Innocent Hunter onkin yksi kiehtovimmista DM-korteista. Sen kykyä onkin hauska käyttää. Ja on minulla Gigakailista promo-versio. Very Happy

Zach Hartigan: Nyt selkisi, mitä profiilikuvasi esittää (en ihan hahmottanut mitä se esittää  Rolling Eyes ). Avaruus onkin hieno aihe, jota voi kummastella ja ihailla loputtomiin.
Tazio95
Tazio95
Viheliäinen Sadanpäämies
Viheliäinen Sadanpäämies

Viestejä / Messages : 113
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele profiilikuvasi Empty Vs: Esittele profiilikuvasi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa